ееее
 
 

Інформація по школі:

 

 

Як діяти у випадку виникнення небезпеки на мережах газопостачання  

Якщо ви відчули запах газу в приміщенні, де встановлено газове приладдя:

•    негайно перекрийте вентилі на газовому приладді і крани подачі газу перед ними;
•    не вмикайте електроприладів та освітлення;
•    виведіть людей із загазованих та сусідніх приміщень;
•    організуйте провітрювання приміщень, відкрийте вікна та двері;
•    викличте аварійну службу газу за телефоном "104”;
•    з прибуттям бригади аварійної газової служби дійте за їх вказівками.
Якщо ви відчули запах газу в приміщеннях із значною кількістю людей:
•    повідомте людей, які знаходяться у приміщеннях, про необхідність негайного залишення приміщень;
•    повідомте аварійну службу газу за телефоном "104”;
•    організуйте провітрювання приміщень;
•    не допускайте людей у загазоване приміщення;
•    організуйте чергування біля входів загазоване приміщення до приїзду аварійної бригади газової служби;
•    з прибуттям аварійної бригади служби газу дійте за їх вказівками.
Якщо ви відчули запах газу у під’їзді або у підвалі житлового будинку:
•    повідомте аварійну службу газу за телефоном "104”;
•    організуйте провітрювання під’їзду (підвалу);

•    не допускайте в загазовані приміщення людей;
•    організуйте охорону місця загазованості до прибуття аварійної бригади служби газу;
•    з прибуттям бригади аварійної газової служби дійте за їх вказівками.
Запах газу на вулиці (біля газового колодязя), біля газорозподільчого пункту, біля газобалонної установки:
•    повідомте аварійну службу газу;
•    організуйте охорону місця загазованості до прибуття аварійної бригади служби газу;
•    не допускайте людей в загазовану зону.
Вибух газу та пожежа в приміщенні:
•    негайно перекрийте вентилі на газовому приладді і крани подачі газу перед ними;
•    повідомте аварійну службу газу;
•    організуйте гасіння пожежі, при необхідності повідомте пожежну охорону за телефоном "101”;
•    надайте першу медичну допомогу потерпілим, при необхідності, викличте швидку медичну допомогу за телефоном "103”;
•    не дозволяйте входити стороннім у приміщення, де стався вибух;
•    до приїзду спеціалістів залишіть все на своїх місцях, зберігайте обстановку на місці вибуху (пожежі).

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ!

Категорично забороняється:

•    проводити самовільну газифікацію будинку (квартири, садового будиночку), переставлення, заміну та ремонт газового обладнання;
•    проводити перепланування приміщень, де встановлені газові прилади;
•    вносити зміни у конструкцію газових приладів, змінювати устрій димових і вентиляційних систем (каналів), заклеювати вентиляційні канали, замуровувати "кишеню” і люки, що призначаються для очищення димоходів;
•    вимикати автоматику безпеки і регулювання, користуватися газом при несправних газових приладах, автоматики, арматури і газових балонів.

Для забезпечення Вашої безпеки необхідно дотримуватись таких правил:

Неухильно дотримуйтесь правил користування газовими приладами, стежте за тим, щоб вони були  чистими і справними.
Користуйтеся віконними кватирками для систематичної вентиляції приміщень.
Перевіряйте наявність тяги в димоходах опалювальних печей перед розпалюванням та під час роботи цих приладів.
Стежте за справністю припливно – витяжної вентиляції.
Вимагайте від начальників житлово – експлуатаційних контор перевірки вентиляції та димоходів не менше одного разу на квартал.
При відсутності тяги користуватися колонками, котлами для місцевого опалення, гарячого водопостачання та печами категорично забороняється.
Не розміщуйте баки для кип’ятіння білизни на звичайних конфорках газової плити.
Посуд з широким дном потрібно встановлювати на спеціальні конфорки з високими ребрами.
Для ремонту газового обладнання залучайте лише спеціалістів газового господарства.
Не вносьте зміни в конструкцію газових приладів.
Не відключайте автоматику безпеки і регулювання.
Не використовуйте опломбовані чи відключені від газопостачання прилади.
Не порушуйте кріплення газових приладів і газопроводів.
Не перекривайте частково чи повністю димові та вентиляційні канали, не змінюйте їх конструкції.
Не дозволяйте дітям користуватися газовими приладами.
Економно використовуйте газ.

Не залишайте без нагляду газові прилади  увімкненими навіть на короткий час.
Будьте завжди уважні при користування газом – у цьому запорука Вашої безпеки!

 

 

СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ

МІНІСТЕРСТВ ДО БАТЬКІВ

Державна служба України з надзвичайних ситуацій та Міністерство освіти і науки України вкрай стурбовані зростанням загибелі та травмування дітей. За статистикою, в нашій країні в мирний час внаслідок нещасних випадків щодня гине 3 дитини!
За 2013 рік в Україні виникло більше  61 тисяч пожеж, під час яких загинуло 73 дітей, 131 отримали травми та опіки.
Легковажне поводження дітей з вогнем, газом, незнання елементарних правил безпечної поведінки – першопричини сумних та трагічних наслідків. І виною цьому – батьківський недогляд. Статистика трагедій свідчить: здебільшого нещастя трапляються тоді, коли діти залишаються вдома самі, без нагляду дорослих.
Кількість смертельних випадків та травмування серед дітей змушує звернутися до кожного громадянина, особливо до батьків.

Шановні батьки!
Не залишайте дітей без нагляду!
Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті. Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією. Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми. Пам'ятайте, ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди - потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.
Пам'ятайте, що життя наших дітей залежить лише від нас самих! 

 

 



Правила поведінки на воді
При відпочинку на водних об'єктах дотримуйтесь наступних правил:

  1. Не заходьте у воду в не знайомому для вас місці.
  2. Купайтеся там. де є рятувальні служби.
  3. Якщо ви напідпитку, будьте обережні. Ви можете переоцінити свої сили.
  4. Купаючись на "дикому" пляжі, у незнайомому місці, не пірнайте з берега.
  5. У воду треба входити неспішно, обережно пробуючи дно ногою. Прибережні води можуть бути засмічені склом, консервними банками та іншим мотлохом.
  6. Особливо слідкуйте за дітьми. їхня поведінка у воді не передбачувана.
  7. Потрібно до плавок прикріпити шпильку. Якщо далеко від берега судорога зведе руку чи ногу, укол шпилькою допоможе відновити еластичність м'язів.
  8. Уникайте водойм зі швидкою течією.
  9. Утримуйтесь від далеких запливів: переохолодження — головна причина трагічних випадків.
  10. Не заливайте за огороджувальні буї.
  11. Не використовуйте для плавання автомобільні камери, надувні матраци, лежаки, дошки та ін.
  12. Не стрибайте з човнів, пристаней.
  13. Безпечніше купатися у світлу частину доби.
  14. Не купайтеся поодинці біля крутих, зарослих густою рослинністю берегів.
  15. Не купайтесь відразу після приймання їжі та великого фізичного
    навантаження
  16. Пірнати можна лише там, де є для цього достатня глибина, прозора вода, рівне дно.
  17. У воді варто знаходитись не більше 15 хвилин.
  18. Не підпливати близько до плавзасобів, які йдуть недалеко від місць купання.
  19. Не допускайте у воді грубі ігри, які пов'язані з обмеженням руху рук і ніг.
  20. Якщо ви розгарячілі, то різниця між температурою тіла і води приблизно двократна. Пам'ятайте, навіть той, хто добре плаває, повинен постійно бути обережним, дисциплінованим і суворо дотримуватись правил поведінки на воді. Тоді ви отримаєте не тільки задоволення від купання, але і збережете здоров'я та життя!

Як врятувати потопаючого?

  1. Насамперед витягніть його на берег, покладіть на спину, очистіть дихальні шляхи.
  2. Зробіть врятованому 2 повільні вдихи - «рот у рот».
  3.   Якщо повітря від ваших вдихів не проходить у легені постраждалого зробіть 6-Ю поштовхів руками під грудиною.
  4. Знов прочистіть дихальні шляхи і повторіть 2 вдихи.
  5. Повторіть поштовхи під грудиною - потрібно наповнити повітрям легені постраждалого.
  6. Обов'язково слідкуйте за пульсом постраждалого, перевіряйте його не менше 10 секунд. Якщо пульсу немає - робіть непрямий масаж серця.
  7. Постраждалий отямився - не дозволяйте йому тут же підвестись, хай віддихається як слід.
  8. У будь-якому випадку врятованому необхідна медична допомога. Зверніться до оточуючих (якщо вони є), можливо, серед них є медпрацівник.
За можливістю викличте "швидку" - «103»

 

 

ШКІЛЬНИЙ ПСИХОЛОГ ІНФОРМУЄ

П о р а д и    б а т ь к а м

  1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як всі.
  2. Даруйте дитині свою любов та увагу, однак не забувайте про інших членів родини, які її теж потребують.
  3. Незважаючи ні на що, зберігайте позитивне уявлення про свою дитину.
  4. Організуйте свій побут так, щоб ніхто в сім'ї не відчував себе "жертвою", відмовляючись від свого особистого життя.
  5. Не відгороджуйте дитину від обов'язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом з нею.
  6. Надавайте дитині самостійності в діях і прийнятті рішень.
  7. Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна гордитись вами.
  8. Не бійтесь в чомусь відмовити дитині, якщо вважаєте її вимоги надмірними.
  9. Частіше розмовляйте з дитиною. Пам'ятайте, що ні телевізор, ні радіо не
    замінять їй вас.
  10. Не обмежуйте дитину у спілкуванні з ровесниками.
  11. Частіше звертайтесь за порадами до педагогів та психологів.
  12. Більше читайте, і не лише педагогічну літературу, але й художню.
  13. Звертайтесь до родини, в яких є діти. Передавайте свій досвід і переймайте чужий.
  14. Пам'ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до майбутнього життя. Говоріть з нею про це.
  15. Складіть угоду з Вашою дитиною та її вчителем: упродовж тижня вона намагатиметься піднімати руку і відповідати хоча б раз на день. Наступного тижня нехай буде два рази на день, потім три рази. Незабаром це стане звичкою.
  16. Обговорюйте сучасні події вдома. Це може надати інформацію Вашій дитині, якою вона зможе поділитися у школі.
  17. Питайте дитину про її думку і будьте хорошим слухачем. Нехай дитина відчує, що її думка є важливою.
  18. Покажіть своїй дитині важливість її освіти тим, що ви берете участь у житті школи.
  19. Попереджайте вчителя дитини про будь-які зміни вдома, що можуть вплинути на навчання у класі.
  20. Якщо Ваша дитина робить помилку, скажіть, що це не біда. Завжди надавайте їй ще один шанс.
  21. Поясніть дитині, що намагатися так же важливо, як і добиватися успіху.
  22. Попросіть дитину навчити Вас чогось, чого вона сама нещодавно навчилася. Робіть це з ентузіазмом.
  23. Постійно надавайте позитивну похвалу. Діти повинні знати, що ви у них вірите.
    Нехай Ваша дитина знає, що домашні справи є її відповідальністю. Якщо вона їх не виконує, ніколи не робіть це за неї. Нехай сама відчує, як це прийти до школи з порожніми руками.

10 правил виховання дитини

1. Люби свою дитину.

2. Охороняй свою дитину.

3. Будь добрим взірцем для своєї дитини.

4. Грайся зі своєю дитиною.

5. Трудись зі своєю дитиною.

6. Дозволь дитині набувати життєвий досвід, навіть не безболісно, але самостійно.

7. Покажи дитині можливості на межі людської свободи.

8. Привчай дитину бути слухняною.

9. Чекай від дитини тільки таких суджень і оцінок, на які вона здатна відповіднодо свого рівня розвитку і особистого досвіду.

10. Надавай дитині можливість таких емоційних переживань, які будуть мати ціннісну згадку.
ПОТРІБНО ПАМ'ЯТАТИ
1.Ви не можете примусити дитину рости і розвиватись швидше. Це потребує часу НЕ ПОСПІШАЙТЕ І НЕ ПІДГАНЯЙТЕ. Форсований розвиток може підірвати життєві сили дитини.
2 Не примушуйте дитину робити те, чого вона не хоче. Зацікавте її.

3.Не говоріть зопалу. Не з'ясовуйте стосунки з дитиною, коли Ви знервовані. Крик і обурення викликають у відповідь аналогічні емоції і призводять до скандалу, НЕ ВТРАЧАЙТЕ КОНТРОЛЮ НАД СОБОЮ.

4.НЕ ВБИВАЙТЕ В ДИТИНІ РАДІСТЬ.

5. Ніколи не порівнюйте дітей і не робіть своїх висновків у їх присутності.

6. НІКОЛИ НЕ ПІДКУПОВУЙТЕ ДІТЕЙ.

7. Нічого не обіцяйте дітям і не вимагайте обіцянок від них. 8. НЕ НАСМІХАЙТЕСЬ З ДИТИНИ.

9. НЕ КАРАЙТЕ ДИТИНУ ФІЗИЧНО - це оздоблює її і може принести шкоду здоров'ю.
I0.Не звинувачуйте дитину у невмінні будувати свої стосунки з друзями. Навчіть її цьому.
11 Не лайте дитину за випадковості.
12.Не перебільшуйте в похвалі. Хваліть тільки вчинки дитини, а не її саму.

13. Дотримуйтесь правил хорошого тону.

14. Вчіть дитину пунктуальності.

15.Не задавайте дитині питань -"пасток".

16. Упереджуйте дитячі ревнощі - якщо в сім’ї кілька дітей, не виділяйте своєю любов'ю когось з них.

17 .Робіть дитині менше зауважень.
18 .3алишайте дитині можливість вибору.
19.Тактовно допомагайте дитині, самій вибирати друзів
20.Не потрібно постійно стримувати і заспокоювати дітей.

21. Вчасно переключайте увагу дитини, змінюйте види її діяльності та обстановку.

22.Ніколи не подавляйте фантазії дитини.

23.3авжди доброзичливо сприймайте допомогу дитини.

ПОРАДИ УЧНЯМ

Поради для покращення
психологічного клімату в класі
Організація загальних колективних справ,
спільних переживань:

  1. Колективні привітання з днем народження учнів.
  2. Вираження щирого співчуття від імені класу в дні сумних подій, хвороби, невдач.
  3. Спільні поїздки-екскурсії пам'ятними місцями, походи.
  4. Спільне відвідування концертів, вистав.
  5. Спільне проведення святкових днів.

Уміння   вчителя   формувати   гуманні  
взаємини   з учнями.

  1. Сигнал вашої доброзичливості — добра усмішка, привітність. Ви не маєте наголошувати на різниці в соціальному статусі, віці між собою й учнем, висловлюйте свої розуміння доброзичливо, у формі поради. Вмійте уважно і зацікавлено слухати учнів.
  2. Враховуйте індивідуальні особливості школяра (запальність,            мовчазність, вразливість, замкнутість), його стан у цей момент, його ставлення до вас.
  3. Умійте вислухати людину, особливо в хвилини напруженого нервового стану, що виник у результатіпевних  неприємностей, непорозумінь. Зберігайте «секрети», довірча бесіда потребує обережності, делікатності.

Шанобливо ставитеся до думки інших людей (ви можете помилитися). Намагайтеся переконувати, не поспішайте використовувати адміністративні права.

Вправи
на подолання агресивної поведінки

Вправа «Тікай, злосте, тікай!»
Діти лежать на килимку по колу. Між ними подушки. Заплющивши очі, вони по­чинають бити ногами по підлозі, а рука­ми по подушках з криком: «Тікай, злість, тікай». Потім лягають у позу «зірки» і спокійно лежать, слухаючи музику.
Вправа Лялька «Бобо».
Пришийте до старої подушки руки і ноги, зроблені з тканини, зробіть «об­личчя» — і лялька готова. Таку ляльку ди­тина може спокійно бити і штовхати, зганя­ючи на ній негативні почуття, що накопичилися за день.
Гра «Мішечок для криків»
По черзі або за бажанням діти підходять до   психолога  і  якнайгучніше  кричать  у спеціальний мішечок. А після уроків вони можуть «забрати» свій крик назад.
Малюнок «Портрет людини»
Психолог пропонує учасникам на­малювати на аркушах портрет людини, до якої вони відчувають злість і агресію або на­писати її ім'я закарлючкам негарними літера­ми. Коли це зроблено, усі одночасно роз­ривають малюнки і викидають їх у кошик для сміття.
Вправа «Скринька образ»
Учасники групи записують 1—2 образи, які їм не вдалося вибачити, і кладуть папірці із записами у скриньку. Потім приймають рішення, що зробити зі змістом цієї скриньки (спалити, порвати). Зі словами: «Я вибачаю тебе, мій образнику, і більше не серджуся на тебе» — група виконує обрану дію.

http://www.pedpresa.com.ua/

http://www.mon.gov.ua/

 

Щиро вітаємо

випускників НВК №9 із вступом до ВУЗів!

Радіємо Вашим успіхам!

Бажаємо здоров'я, натхнення, творчості

і задоволення від навчання.

З найкращими побажаннями педагоги НВК №9!